Tema: Re: del dovanu kupono grazinimo pardavejui
Autorius: CodeC
Data: 2010-04-06 13:14:50
On 04/06/2010 01:07 PM, VNO wrote:

> cia yra preke.

> cekio nedave? apgavo reiksiasi, nes cekis yra pinigu paemimo faktas.

> apgauti nori.
> nes pinigu paemimo fakto atideti negalima gi.

> VNO

klausiu nes is tikro nezinau. kiek pavyko rasti info tax.lt forumuose,
tai tuos kuponus laiko avansiniu mokejimu. ten pagrinde diskusija apie
tai, kad kupono laikas ribotas, ir daznai buna kad klientas nespeja
pasinaudot paslaugom. tai tipo tokiu atveju privalo pratesti arba
grazinti pinigus. o kas jei as is viso nenoriu naudotis ju paslaugom?
esme kad pardavejas aiskina, kad cia ne preke, o paslauga (masazas). lyg
ir taip, bet ta paslauga nesuteikta. pinigai paimti, reiskia likes
kazkoks isiskolinimas klientui. nesugalvoju kaip konkreciai reikalauti
grazinti pinigus, nes neesu tikras kad tai preke. tie kuponai isvis
kazkoks marazmas. bapkes paima is vieno zmogaus, gaves kupona
negali/nenori juo naudotis. as tai cia zmoniu apgaudinejima isvelgiu.
jeigu ateinu vos ne sekancia diena ir sakau kad man ju paslaugu
nereikia, jei man aiskina kad pinigu neatgausiu.