Tema: Re: pareiskimas prokuraturai
Autorius: darius
Data: 2010-03-31 16:40:02
na va...:)
o realiai... tai prokuroras paraso ant ikiteisminio tyrimo pareiguno
pranesimo apie pradeta ikiteismini tyrima (berods taip vadinasi) ka auksciau
ir minejai...
kas privalo tirti ir iki kada:)
tuos pranesimus prokuroras gauna kartais po keliu dienu, kartais po
savaites, o kartais ir dar veliau... o be to (yapc didesniuose miestuose) ju
gauna koki 70:) taip kad per daug neskaito ir nustato formalu 2 menesiu
termina...
tokia reali situacija...

del IT pabaigos, tai beabejo, cia jau tik prokuras nuspres, siusti byla i
teisma ar nutraukti...

tiesa dar yra vienas bylos "baigimo" variantas, kurio bpk is esmes
nenumato... anksciau vadindavosi bylos stabdymas, o dabar neoficialiai
"tamsinimu"... kai nenustatomi asmenys, kurie padare nusikaltima...
ir speju dauguma (tikrai dauiau nei 50%) visu IT taip baigiama:)