Tema: Re: pareiskimas prokuraturai
Autorius: darius
Data: 2010-03-31 11:45:40
policija = prokuratura...
kur nori, ten nesi...
tik jei atnesi i prokuratura be geros savaites niekas to pareiskimo
neskaitys, o kai skaitys labai idemiai perziures ar ten tikrai yra "ta
sudetis"... nzn koks str, bet jei konk 182, 183 ar pan, tai labai daug
sansu, kad pavadins civiliniais santykiais... dabar labai madinga bet koki
civilini ginca i baudziamaja teise perkelti, tada viska uz tave padaro ir
tiek...
del policijos, jie siek tiek greiciau reaguoja i pranesimus ir priima
sprendimus, be to, ju nutarima gali skust prokurorui, tai kaip ir vienu
skundimo lygiu daugiau yra...

formos tikrai nera jokios, svarbu, kad iskaityt imanoma butu ir gerai butu
nerasyt kazko tokio... "po plintusais ateiviai slepiasi" ar "kaimynes tycia
ijungia skalbimo masina ir mane terorizuoja":))