Tema: Re: Q: Saukimas i policija
Autorius: VNO
Data: 2010-03-20 11:39:33
> koks pilieciu poziuris i pilietine pareiga- toks ir poziuris i juos.

koks dar poziuris?
menDas is KLP Vilniuje budavo n kartu, bet vis neturedavo laiko.
3 zmones turejo mesti darbus ir vaziuoti i kita gala salies.

> kazkaip norim kad pas mus butu tvarka, bet kai tik reikia kazka padaryti is karto prasideda "o kodel as tureciau"...

tvarka imple. Reikalingus klausimus glejo uzduoti kompetetingas amuo is policijos Vilniuje.
Tik aisku cia ne menDams suprasti, akd taip galima pdaryti.

> o ta ka rasiai apie pazystamus 3 muskietininkus, kiek supratau buvo itin piktybiski ir teismas prieme nutarti juos atvesdinti...

ne teismas, nereikia suprasti teip kaip norisi :)
tiesiog buvo suteiktas transportas irviskas.
pasirodi taip irgi gali buti.

ten buvo apklausa policijoje, o ne teismo posedis.

VNO