Tema: Re: Q: Saukimas i policija
Autorius: zhaltas
Data: 2010-03-19 22:12:53
prie ko cia krumai?
man nesuvokiama kodel turiu sudegint bent 100lt savo seimos biudzeto  (tiesiogine prasme - kurui) ir vos ne visa darbo diena, kad kazkas kazko ten is manes nori paklaust? kas kompensuos nuostolius?
policija kaip ne kaip biudzetine istaiga, kaip nekaip tai mokesciu moketojai juos ir islaiko, tai jei reikia ko - bukit malonus pasiskambinkit, sutarsim kada/kur patogu ir geranoriskai suteiksiu visa info kiek tik jos turiu...