Tema: Re: Vilniaus energija
Autorius: ttt
Data: 2010-03-18 07:06:49
Bet nesisildyti niekas negali uzsrausti, tik tada reikes padengti dali
namo nuostoliu per laiptines mokesti. Apie tuos temperaturos matavimus
tai juokinga. As pvz net ir noredamas tu matuotoju neprisisaukiau, nes
pas mane buvo atvirkscia situacija: kaimynai ant tiek prisildo mano buta,
kad pas mane pasidaro 19-20 laipsniu net ir nieko nesildant.

Man bande jie reiksti priekaistus, patys matavo temperatura, ir 19 buvo.
Radijatoriai is viso neveikia jei nepasiekia 18 laipsniu. As norejau kad
kas nors oficialiai pamatuotu, bet taip niekas ir neatejo. Tai kaimynu
priekaistas buvo kad tipo 19 yra per salta ir reikia kaitinti iki 22-23.
Anot ju as pe saltai gyvenu. Galu gale viskas baigesi, o as jau beveik du
metai uz sildyma moku 10-20lt./men., nes 23 laipsniai man per karsta, o
miegoti man geriausiai prie 16 is viso, nors tokia tempratura bute yra
neteiseta.