Tema: Re: Vilniaus energija
Autorius: ROOTS
Data: 2010-03-17 22:40:12
taigi bendru patalpu sildymo dalikliu nera
ima visa namo energija, tada 20% ar panasiai paskiria bendrom patalpom, likusius padalina is visu dalikliu parodymu sumos, suzino vieneto(daliklio prisukami vienetai) kaina ir tada jau padaugina kiekvienam butui pagal ju parodymus. taip kad skirtumo jokio nelieka :)
vat jei butas neprisuko silumos, jam prides kazkiek moket, bet ar nuims ta suma pvz nuo visu gyventoju vienodai pagal plota ar nuo bendru patalpu :/ ar isvis nieko nenuims :) bus pliusas riebus :)