Tema: Re: Visiskas offtopic, nemuskit labai
Autorius: renookas
Data: 2010-03-12 10:58:39
galiu pasakyti kad kazkada radijas Tau man patikdavo, taciau dabar puse
dienos kazoks nesveiku balsu nesamones sneka isivaizduodamas vaiku teatra ir
keitaliodmaas ir taip slykstu balsa, vezi varo, ir vakare vien pazinciu
skelbimai su i tarpa isiterpianciais klausimais 2+2 kiek? ir visa valanda
vis dar niekas neatsake, nejaugi nezinote ir t.t. tipo avinai tik ir
teklausot musu ir nesugebat skaiciuoti...
vezi varo, gaila stoties, bet paprasciausia ju nebeklausau ir tiek. yra kitu
pasirinkimu.