Tema: Re: Visiskas offtopic, nemuskit labai
Autorius: Fla
Data: 2010-03-09 21:01:42
Nu arba jei nuo senesnes popsuchos (ala M1 plius) nepykina,
tai galim bantyt pvz. sita klausyt internetu:

   http://www.radioswisspop.ch/en

Nesakau, kad kazkoks didelis geris, bet dazniau groja kazka
ka galim klausyt, nei tiesiog per nervus :)

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"