Tema: Re: Pilietybės atsisakymas
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-03-11 22:34:49
Jei tu ne Antarktidoj, tai greičiausiai, nors ir be pilietybės, toje šalyje kažkokį statusą turėsi. Pvz., ES, man regis, turėtum turėti leidimą gyventi konkrečioje valstybėje, panašiai, kaip trečiųjų šalių piliečiai (pvz., armėnai). Tai ES su tuo leidimu gyventi gali bastytis kaip su Šengeno viza kur nori, kaip nori - lėktuvais, traukiniais, autostopu - tik negali kur panorėjęs likti gyventi, nes tokius pasilikimus ilgiau kaip trim mėnesiam reglamentuoja ES direktyva, pagal kurią, norėdamas gyventi turi turėti pragyvenimo šaltinį ir pan.

Na, o jei norėsi skristi į trečiąją šalį, elementariai turėsi gauti jos vizą ir psio.