Tema: Re: atostogos uz daugiau kaip 3 metus. ar pasinaikina.
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-09 17:18:46
hehe, o tu prisimink, kada paskuti karta rasei prasyma 2009-12-31, kad perkleti nepanaudotas atostogas i kitus metus? As kazko nepamanu savo istorijoje to, o ir aplinkiniai tokio prasymo nerase. O toliau jau galima vartyti, kad nepanaudotos nepersikelia be darbuotojo prasymo na tipo kitias metasi visktiek max 28 kd atostogu, tik va atleidziant reikia sumoketi uz viska.

Bet, jei ziureti i visa esme ir kaip turetu buti tai: sudaromas atostogu grafikas (na jo gali ir nebuti) metu begyje atostogos naudojamos, metams baiginatis na pvz lapkricio men iseina vadovo isakymas, kad tie kas turi nepanaudotu atostogu uz einamus metus bus privalomai isleisti atostogu pvz nuo gruodzio pabaigos. Toliau jau darbuotojas turetu rasyti prasyma, kad leistu perkelti nepanaudotas atostogas i kitus metus ir jo nevarytu gruodi atostogauti. Ir realiai nepanaudotu atostogu turetu nesikaupti jos gali tik isimtinais atvejais persimetineti i kitus metus (na vienais metais atsotogauji 14 dienu, kitais 28+14). O jei taip nera, tai skalpuojam darbdavi, kad jis neisleido darbuotojo atostogu, plius grumojam pirstuku darbuotojui ir papildomai baudziam darbdavi, kad nera darbuotojo prasymo perkelti atostogas i kitus metus (dk to reikalauja, bent jau mano nuomone).

Nors gyvenime buna visai kitaip :)

T:)