Tema: Re: banko saskaita uzsienio firmai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-24 21:56:37
SEB'e ganetinai paprasta, nes visa biurokratija uzsienietis gali atlikti
savo shalyje. Ima reikalingus dokumentus, eina i korespondentini banka
savo shalyje ir ten pasitvirtina reikalingas kopijas. Gal ir kituos
bankuos tai galia - nezinau. O reikalingu dokumentu kiekis kiek teko
susidurti, tai praktiskai nesiskiria.