Tema: Re: Kaip su autoryste?
Autorius: Gintas
Data: 2010-02-17 13:46:15
man , siaip, smalsu pasidare.  Sukurei koki mandresni varzliarakti, norint kazka gaut, ji reik uzpatentuoti, kas nemazai kainuoja. O va, ispausdinai savo straipsni ir jau visi , kas sugalvos perspausdinti-tures tartis su tavimi ? Arba sukurei daina-ir lai kapsi tau procentai, nereik jokio brangaus patentavimo.....Ar taip?