Tema: Re: mokesciai
Autorius: renookas
Data: 2010-02-13 15:23:57
tai gal as galeciau pats nuspresti kas man geriau: ar nueiti sumoketi, ar
susimoketi papildomai bet nevqaziuoti niekur? nu is tikruju dabar kai
pagalvoji uz ka bbemoketum ziaurus pingiai visur. Teko 6000 issigryninti
pries pora savaiciu tai 75Lt kainavo.. Kazin ar ta paslauga jau tikrai tokia
didele savikaina turi..