Tema: Re: Skype account vagyste
Autorius: Trolis
Data: 2010-02-12 15:57:17
"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
news:hl3jng$3fm$1@trimpas.omnitel.net...
> Manau visu pirma nesimakaluok sus savo acc kur papuole, pas tavo draugus
> pilna spywaro nusiurbia tavo ivestus slaptazodzius tiktai taip. Del viso
> pikto pasitikrink savo kompa, o kad pasikeitei slaptazodi tai saunuolis,
> tikiuosi susikurei pakankamai sudetinga. Sekmes ir relax.

na pas tą draugelį irgi neturėjo būt spywaro, nes ten protingas dėdė. Va tik
komnpą jam nuvogė, tai sakau gal buvo galimybė...

Kompą iškart pasitikrinau. bet pas mane legalus antivirusas kasdien
updeitinas.

Relaxintis negaliu, nes elektroniniu būdu trputį verslauju iš savo kompo ir
sumos eina tikrai didelės. Taipogi bijojau, kad nebūtų kokio sukčiavimo
atveju prisidentiant mano vardu.

Slaptažodis jau prieš tai buvo pakankamai sudėtingas. visgi ITišnikas esu,
tad negaliu dėtis ILoveYou :)

Ačiū už patarimus.