Tema: Re: mėnesinės išlaidos nevykdant veiklos?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-02-12 10:37:30
2010-02-12 10:20, M rašė:
> Sveiki,
> Mintis - įregistruot įmonę auto nuoma arba keleivių vežimas. Veikla būtų vos
> vieną kitą savaitgalį. taigi ir kyla klausimas - ar verta tuo užssiimt, o
> tiksliau ar yra koks būdas "nevaisingais" mėnesiais nevykdant veiklos
> nemokėti jokių mokesčių ar mokėt labai mažai. Darbą šiuo metu turiu. Jei
> registruot UAB -kiek mažiausiais mokesčių kas mėnesį? Ar gali dirbt tik
> direktorius  ir tarkim tik kokią valandą per dieną? Kad minimalūs mokesčiai
> būtų. O individuali įmonė? Kiek suprantu dabar irgi yra kažkokie
> kasmėnesiniai mokesčiai?
> [...]

TAUTOS BALSAS: IŠ TAX.LT DISKUSIJŲ APIE IND. ĮMONES

* - Niekaip nebeapsimoka personalinę įmonę turėt, arba aš kažko
nesuprantu: kokia prasmė atsakyt savo turtu ir dar pastoviai būt
(valdžios) apgaudinėjamu …

    1. Bingo!! Manau, čia ir buvo visa esmė šitų įstatymo pakeitimų.

Tikrai nieko keisto, kai vienas iš idėjinių mokesčių pseudoreformos
vedlių Raimondas Kuodis net keliuose interviu teigė: „Mano nuomone,
reikia panaikinti individualias įmones, viešąsias įstaigas,
patentininkus, autorius.“ Individualių įmonių genocidas tęsis ir 2010…

SAVAITĖS PAMĄSTYMAI

Kuo labiau gilinuosi į IĮ savininkų apmokestinimą VSD mokesčiais, tuo
labiau įsitikinu, kad jį įgyvendinant daugeliu atveju gali iškilti tokių
problemų, kurios jau ribojasi su Baudžiamuoju Kodeksu - apgaulingas
apskaitos tvarkymas. Pažiūrėkime:

     * Įmonė uždirba tuos 1100 Lt/mėn pelno. Perveda 300 Lt Sodrai, bet
pats savininkas 800 Lt išsimokėti negali - trūksta pinigų apyvartai,
įsigijo įmonė kokį turtą ir pan. Kaip registruoti apskaitoje?
     * 1. D Savininko «algos» sąnaudos 800 Lt

K Kitos mokėtinos sumos 800 Lt.Sakykime, tai kaupėsi visus metus.
Skaičiuojame pelno mokestį, jei pelnas ( be tų mokėjimų) 13200 Lt,
atėmus mokėjimus - nulis.Bando savininkas deklaruoti FR0471 ar kokia ten
po metų forma bus. Nieko neišsimokėjo - nieko nedeklaruoja. Deklaruoti,
kad išsimokėjo, negali - dokumentų (deklaracijų) klastojimas. Iš pelno
atimta 9600 Lt, bet jie neišmokėti, lieka įmonės įsipareigojimuose.
Sodra pasižiūri į VMI deklaracijas - nieko neišmokėta, o jai tvarkingai
viskas pervesta. Galai nesueina.Kitais metais pinigai atsirado, bando
savininkas išsiimti už praėjusius metus, išsiima ir už einamuosius,
Sodrai moka tuos pačius 300 Lt. Pasibaigus metams, VMI deklaruoja 19200
Lt išsiimtų pinigų, sumoka GPM. Pasižiūri Sodra - stop, išsimokėjo 19200
Lt, o man pervedė tik 3600 Lt. Papildomai, delspinigiai. Jai
nusispjauti, kad tai praėjusių metų neišmo kėta, bet VSD įmokomis jau
apmokestinta «alga». Na, gal per teismą ir pavyks įrodyti savo teisybę
savininkui, bet kol jis dar bus, ir tai šimtaprocentinės garantijos
nėra, mūsų teismus pažįstant.

     * 2. Geresnė išeitis - įnešti į kasą savininko įnašą, tada
išsimokėti «algą». Aukščiau aprašytų problemų neatsiranda, bet iš esmės
yra tas pats apgaulingas apskaitos tvarkymas.

tax.lt narys

Komentaras: jau antrus metus vykdoma įstatymų betvarkė reforma, atitinka
žinomą patarlę: norėjome kaip geriau, gavosi kaip visada - visiškai
blogai.«Menamas atlyginimas» privers daugelį savininkų fiksuoti
apskaitoje tokias operacijos, kurios faktiškai nebuvo įvykusios.