Tema: Re: Tevu paskolos ir vaikai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-02-08 10:40:54
Jei nepriims palikimo visai - skolos nepereis.
Jei priims pagal turto apyrašą - už skolas atsakysi proporcingai priimta turto dalimi, tiesiog kreditoriai negalės išsireikalauti iš tavęs daugiau turto, nei paveldėjai.
For instance, tėvas mirė, paliko 100kLt skolos, ir paliko butą. Su broliu priimi paveldėjimą pagal apyrašą, turtą įvertina 80kLt. Taigi, abu gausit "skolos" po 50kLt, tačiau turėsit padengti tik po 40kLt.
Na, maždaug taip.