Tema: Re: atleidimas is darbo. Kas dirbot USA?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-02-05 21:21:03
new wrote:
> as lyginau ne juodadarbius, o IT zmones siuo atveju.

Kitiems IT žmonėms moka tiek pat, ar Manhetene, ar Balbierišky.
Internetas, per kurį dirbama, tai tas pats. Na gerai, gal užlanksčiau,
Manhetene jei eisi į ofisą, tai gausi kažkiek daugiau. Bet kur nors
eiliniam JAV priemiesty su eilinėm pragyvenimo išlaidom, tai nemanau.

> gal mokesciu ir daugiau, bet ir paslaugos nepalyginamai kokybiskesnes.

Gal kokybiškesnės, jei kas sumoka daug (daug yra tikrai daug) daugiau.
Jei bando taupyti, tai bėga iki lėktuvo Lietuvon, kol dar gali kojas
krutini, ir džiaugiasi labai kokybiškomis paslaugomis palyginus ir
beveik už dyką.

> del "nemokamu" gydytoju jau rasiau anksciau.

Neatsimenu, čia kažkas skundėsi, kad chirurgas paprašė 10 k Lt arbatai
už sudėtingą operaciją. Aš tai nežinau verkti ar juoktis iš žmonių
naivumo, JAV už tokią apgailėtiną sumą tau ne tai kad operacijos, net
ligoninėj porą dienų nepalaikys. Sumos už operacijas bus taip 10-100
kartų didesnės, ir dėl sudėtingesnės irgi reiks prašyti chirurgo ne
praktikanto, kad susimylėtų ir imtųsi ;-) Aišku labai nemalonu ten
kažkam kišti vokelius po stalu, bet kai alternatyva bus mokėti
keliasdešimt kartų daugiau, praktiškai net tokios alternatyvos nebus,
nes tiek pinigų nebus sutaupyta, tai bėgsit tekini iki lėktuvo atgal į
tą korupcinę LT sveikatos apsaugos sistemą, jei tik turėsit tokią
galimybę ir girsitės viesiems išsišiepę, kaip pigiai prasisukot.

  Darzeliai pas mus nemomami ? Ar
> tikrai?

Tai aišku, kad nemokami beveik, savivaldybės apmoka, tėvai primoka
simboliškai gal porą šimtų Lt/mėn kartu su maitinimu, t.y. mažiau nei
100 USD, kas yra juokinga suma palyginus su 600-1000 USD/mėn, plius
maitinimas atskirai.

> Masina draudziu(350lt), nama taip pat(1000lt), nt mokestis neuzkalnu.

Ahaha 350Lt per metus ;-) JAV už mašiną tiek mokėtum per mėnesį, už
civilinę vien. Ir melstumeis, kad kažkieno sužalojimo atveju užtektų
draudimo sumos ribų, nes laisvai gali neužtekti.  Namo draudimo kaina
irgi analogiškai. NT mokestis LT gyventojams kol kas nenusimato.

> Tikrai pasivijom vakarus, tik algas pasikelt liko.

Nuvažiuokit į vakarus, pažiūrėkit kiek kas kainuoja, nereiks svaigti kad
pasivijom. Daug kas ten yra geriau, dėl ko verta važiuoti, bet kai
žmonės pradeda svaigti nesąmones apie pigesnį pragyvenimą ir dolerius
ant medžių, tai sunku susilaikyti neįkišus savo trigrąšio.