Tema: Re: Q: VMI
Autorius: SK
Data: 2010-02-05 14:55:07
Kuomet buvo visuotinis turto deklaravimas (pries 8 ar kiek ten metu) iki 40
kLt nereikejo jokiu pazymu. T.y. galejai tiek tureti santaupu grynais. Jei
suma virsija, reikejo irodymu, todel daugelis ir daresi visokius paskolu
rastelis is bobuciu ir t.t. Taip pat daugelis, nors ir neturejo tokiu sumu,
jas prisirase, kad veliau galetu pagristi "atsiradusius" pinigus.