Tema: Re: susireguliuoti santykius
Autorius: Laurynas
Data: 2010-02-01 18:29:30
 "teikejas isipatreigoja nedelsiant organizuoti paslauga gavejo pavedimu ir
> jo saskaita".

aš suprantu, kad pinigai turi būti mokami prieš paslaugos suteikima

> b) ka reiskia fraze "tik tiesiogines islaidos". jei paslaugos teikejas
> persamdo paslaugai daryti kita UAB tai jis visa savo sutarties suma gali
> traktuoti kaip tiesiogines islaidas kurias visas man gali nustumti?

jūsų sutartis, negi nežinot, dėl ko susitarėt, pakeiskit sutartį ir
detalizuokit, kas tos tiesioginės išlaidos.

> c) kada galima butu teigti kad organizavimo paslauga yra suteikta, t.y.
> kokiais pozymiais ji pasizymi kad butu objektyvus kriterijai?

priklauso nuo paslaugos,

> d) kuo remiantis (kokiais argumentais galeciau paprasyti orientacines
> samatos) nes dabar prasau detalizacijos o man jie sako sorry negaliu rodyt
> nes tai yra sutartis su kitu UAB kuri mes persamdem. sutarties suma XXX
> tai ir yra tavo suma kuria mokesi

gal padės pasiskaitymas CK nuo 6.716
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=363244