Tema: Re: Lifto remontas. Patarkit
Autorius: BigM
Data: 2010-01-26 11:50:59
Bendra daline nuosavybe reikia rūpintis.
Kitas momentas, kad jei žinai, jog būsite pajėgūs sumokėti sumą iš karto,
tai raštu informuočiau pinigų rinkėją, kad kuomet visi pinigai bus surinkti,
iš karto įnešite savo dalį.

Asmeniškai aš tikrai nesutikčiau mokėti į priekį pinigus, kai neaišku ar
visi kiti sumokės. Tuomet galima kelti klausimą, kad visi privalo iš karto
susimesti: duodamas n mėn. terminas ir po to visi grynais privalo pateikti
atsakingam asmeniui, kuris jau įneš tuos pinigus (arba visi susirenka pas
bendrijos pirmininką ir įteikia asmeniškai po parašu).