Tema: Re: Kompas iš darbo- moketi reikia mokesčius?
Autorius: ttt
Data: 2010-01-25 07:40:34
Siaip jau cekis nera vardinis, ant jo nera nei pavardes, nei
automobilio numerio. Kaip irodysi kas pyle ir i kuria masina? Ir kaip
irodysi kad toje masinoje dabar yra pilnas ar tuscias bakas? Gi
mokesciu inspektorius to netikrins. Jei imone turi bent 10 masinu,
viskas labai graziai sutvarkoma ir parasoma.

sdf laid this down on his screen :