Tema: Re: Kompas iš darbo- moketi reikia mokesčius?
Autorius: Tomas
Data: 2010-01-24 21:25:29
Man atrodo sedi menesio gale, ir susidarai darbo grafika uzh praejusi men, pagal kuro cekius bei kitas aplinkybes, jei jau nori but nepriekaishtingas dyrikas. Px kad ir chaotishka, o kas draudzia, tai niekieno reikalas, ishskyrus pati dyrika. Bet cia teorishkai. O praktishkai, plionke turetu trukt tikrintojams, del ko nieks tokiu sh ir netikrina ir netikrins.