Tema: Re: Klausimukas del UAB'o
Autorius: buran
Data: 2010-01-19 15:33:51
Dovanojimo atveju gali paprašyti dovanos gavėjo susimokėti pajamų
mokestį, jei jis nėra pirmos eilės giminaitis.

Pirkimas-pardavimas priimtiniau, ir jei įmonė turto neturi, prie kainos
neturėtų kabintis.
Ir jeigu buvo akcijų savininkas daugiau negu metus - jokių bėdų su
pajamų mokesčiu nebus.

Aladdin has brought this to us :