Tema: Re: Klausimukas del UAB'o
Autorius: Ekovila
Data: 2010-01-19 12:59:55
Siaip cia tavo zodziai tokias mintis sukelia :)

Pradzia:
> Butu toks klausimukas. Yra UAB'as, yra trys akcininkai. UAB'as siuo metu
> jokio turto neturi. Norima legaliu budu viena akcininka pasalinti is to
                                                              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> UAB'o, nes tapo nesuderinami interesai. Tas akcininkas geranoriskai
> pasitraukti nesutinka. Koks butu budas jei jis toks yra visa ta reikala
> greitai ir neskausmingai sutvarkyti? Dekui.

Toliau dar siek tiek :
....beda kad nelabai gaunasi kol kas greitai is jo tas akcijas perpirkti, nes
visokias salygas stato...
....Niekas nieko atimti nenori, tiesiog noriu zinoti variantus...
....jo elgesys ir veiksmai kenkia imones vardui ir veiklai, bent jau mano
poziuriu...

Cia jau kokis desimt kartu tau pasiule tiesiog ispirkti tas akcijas (beje
cia ne tik paprasciausias bet ir saziningiausias variantas). Ir nesvarbu,
kad UAB turto neturi, jei nekuriat kitos imones reiskia kazkokia realia
verte sis UAB turi. Bet paciam kazkodel vis reikia kitokiu budu rast. Gerai
nors kad "kulka i kakta" netinka.