Tema: Re: Klausimas del baudos sumokejimo ir antstolio
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-01-05 12:13:12
Jei as skoloj Petrui, bet atidaviau pinigus jo zmonai, o ji juos isleido, nemanau, kad Petras laikys, jog prievole
ivykdziau. Dar i snuki pasiulys.

Kaip suprantu, mokant imokas i biudzeta, imokos kodas yra labai svarbu, nes pagal ji pinigai arba nukeliauja ten, kur
reikia, arba ne. Siuo atveju pinigai saskaitos nepasieke, o nukeliavo chrien znajiet kur (kanceliarinems). Manau,
priklausys nuo VMI geranoriskumo.