Tema: Re: Klausimas del baudos sumokejimo ir antstolio
Autorius: chiortAz
Data: 2010-01-05 11:13:59
nuo to ir pradejau sekantis zingsnis bus nuvaziuoti i vmi parasyt prasyma
uzskaityti suma kuria imokejau prie milicijos baudu, tada kai iskaitys,
turesiu dokumenta, kuriame matysis, jog pinigai pasieke juos reikiamu laiku,
tada manau vyksiu su tuo dokumentu i milicija ir sakysiu kad jie toliau
aiskintusi del klaidos, nes mano pinigai saskaita pasieke !