Tema: Re: individualios veiklos mokesciai - Verslo Zinios
Autorius: sail
Data: 2009-01-16 10:03:13
Va va, mane tada irgi kazkaip sokiravo, o dabar jau ne. Amzius ir patirtis
daro savo.
Bet kai pagalvoju apie atomines statyba - geriau jau jos nebutu.
Isivaizduoji, kokios sumos ten issiplaus? O mokesim mes.

Is kitos temos - gal darot propileno glikolio pagrindu antifriza, tinkama
maisto pramonei? Jei taip, kokios kainos? As i saules kolektoriaus rata
pyliau gryna skiesta propileno glikoli, bet antikoroziniu priedu jokiu. Gali
brukstelt ir i privata, mailas tikras.

"Terpentinas" <skiediklis@646.com> wrote in message
> [...]
> detaliu, bet kysiai ten buvo astronominiai, kainos ispustos iki pat
dangaus,
> tada buvau sokiruotas, bet dabar jau nebe :) Siuo metu nedalyvauju
valstybes
> skelbiamuose konkursuose, nes kaip produkto gamintojas neturiu jokiu
> galimybiu laimeti konkursa, bet konkursus nesunkiai laimu musu produktu
> pirkejai (tarpininkai) su zymiai didesnemis kainomis, ir uz tai mes visi
> sumokame.
> Isivaizduoju jei as i savo namo statyba ideciau koki 1000 000 tai valstybe

Tai