Tema: Re: individualios veiklos mokesciai - Verslo Zinios
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-15 16:39:53
Nu taip :)
Ir kas galejo patiketi, kad tokie tvarkingi is paziuros konservatoriai su kietakakciu Kubiliumi priesakyje ims ir sumastys per 3 dienas kapitaliai pakeisti valstybes mokesciu politika.

O jei rimtai, tai noriu pasakyti, kad kai kurie mano pasisakymai yra pajuokavimai mirties akivaizdoje, kai daugiau nelabai kas lieka daryti. Nepritariu as tokiam skubejimui ir visiskam nesikalbejimui ir derinimu su verslu, dirbanciais ir kitais gyventojais. Ne taip turi buti daromos reformos mano supratimu. Vienintelis dalykas, tai pritariu, kad reforma reikejo daryti. Bet dabar tokia situacija kai kur kaip po kokio uragano. Ispradziu sinoptikai sake kad kliudys, paskui sake ne apeis kairiu sonu, paskui desiniu sonu. O realybeje kliuvo pats centras, o po uragano sinoptikai sedi ir ziuri kaip likusieji kapstosi is griuvesiu ir trina pakausius "kaip cia taip gavosi".

Is pradziu galejo bent jau pakelti PVM pvz ne 19 o 20 proc, o per sekancius 3-6 menesius po aptarimo, paskaicaivimo priimti pakeitimus susijusius su kitais mokesciais. Tada bent jau produktas butu ismastytas, verslas ir gyventojai butu pasiruose moraliskai ir techniskai.  O dabar gausis, kad laimingesni pakeis statusus i uab'us, pasidarys visi pelniuka po nuliuka, o nelaimelai uzsidarys, sulys i pogrinidi ir pan. Ir nebebus net kam moketi tu padidintu mokesciu.

T:)