Tema: Re: stai wa jumi ir prasom...
Autorius: zhaltas
Data: 2009-12-03 00:11:00
isprincipo tai idomu ir man:
jei pagavo mane gatava su A, tai kodel turi atimti B C D E ?
perlaikymas kaip vyksta tokiu atveju?
kodel tada dar neatima TR1 TR2 SM SZ (traktoristu kategoriju), Laivybos isduotu pazymejimu, nekalbant apie oro erdves etc?

tipo jei vaziavau girtas su A, tai visas kitas B C D E atima, o vat su traktorium i kabakeli sekancia diena jau galiu legaliai lekt? maziau pavojaus?