Tema: Re: Kiemas ir parkavimas
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-30 12:05:08
o konteinerio pastatymas nusižengia kokiom taisyklėm?
jei taip, tai kvieti ten kažką ir baus pastačiusius.
o jei ne, tai gal reik atsižvelgt kas pirmas pastatytas, o ne
po to pastatai mašiną be tarpo, ir sakai, kad čia namas
trukdo, o ne mano mašina, bortelis gi už namo....

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/