Tema: Re: Gyvybes draudimas
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-30 00:21:46
Trolis schrieb:
> Sveiki, rysium su tuo, kad esu vienintelis seimos maitintojas, tai
> pagalvojau, kad gerai butu apsidrausti gyvybe. Bet nieko nesigaudau tuose
> reikaluose :( Galbut koks protingas dede esat labai patenkintas savo
> draudimu ir norit papasakoti kas, kaip kur ir kodel?
>
> Nezinau koki reiketu imt, o kokio ne.
>
> Situacija - kudikis, bedarbe zmona ir as - vienintelis gaunantis pajamas,
> kurios nera labai mazos dabartines krizes kontekste. Bet jeigu netycia koks
> Kedys mane nusautu, tai butu nekokia situacija.
>
> Linkai man puikiai tiktu :)
>
> Aciu.

Tau reikalingas gyvybės rizikos draudimas, geriausa, kad būtų draudžiama
  ne tik gyvybė, bet ir invalidumas. Pereik per visas bendroves,
palygink kainas, išsirink... pigiausią :)

Visokie kaupiamieji realiai mažai naudingi, nes, nors pagrindinai
reklamuojasi tuo, kad va tau, jeigu išgyvensi, tai grąžins pinigus ir
dar su priaugusiais procentais, bet dažniausiai tai, paskaičiavus
draudimo sutarties galiojimo laikui, tas kaupimas gaunasi labai jau ...
nedidelis. Geriau jau, jeigu yra atliekamų pinigų, imti pigiausią
rizikos draudimą ir tam tikrą sumą kaupti kitokia forma.

Na nebent tavo konkrečiu atveju išeina mokestinės lengvatos, čia aš
nenusimanau, tai gali būti ir kaupiamasis gerai.