Tema: Re: pigiausias budas uzsiimti prekybine veikla
Autorius: ledasl
Data: 2009-11-25 15:31:51
o gal zinai kokie mokesciai turi buti mokami individualios imones, jei dirba
tik savininkas?
vmi pakonsultavo, kad priklauso tik pelno, bet jei savininkas issima pinigus
sau, jis kaip finizis asmuo privalo sumoketi 15% gpm + sveikatos 9% + sodra
10%
bet sodra kazkaip man cia ne i tema atrodo.
gpm ir sveikata kaip suprantu reik moketi nepriklausomai nuo to ar dar kur
nors dirbama, bet II atrodo daugiau mokesciu neturi