Tema: Re: gripas
Autorius: KEdas
Data: 2009-11-24 11:20:55
2009.11.24 09:01, Linas Petkevičius rašė:

> "Dzikas" <testas@testas.lt> parašė naujienų

> Ne.

LIGOS IR MOTINYSTĖS SOCIALINIO DRAUDIMO ĮSTATYMAS
11 straipsnis. Ligos pašalpos užkrečiamųjų ligų protrūkių arba jų
epidemijų metu mokėjimo trukmė
4. Kai teisės aktų nustatyta tvarka vaikų įstaigose nustatomas infekcijų
plitimą ribojantis režimas ir dėl to atsirado būtinybė prižiūrėti vaiką,
ligos pašalpa iš Valstybinio socialinio draudimo fondo lėšų mokama šio
įstatymo 10 straipsnio 2 dalyje nustatyta tvarka.