Tema: Re: jei uzdaro mokykla tai kaip tevams priziruet vaika?
Autorius: Anita
Data: 2009-11-21 22:03:30
man rodos, kad labai labai naivu manyti, jog jei tevai nedirba ir yra namie
ir priziuri vaika, tai jis nebandys nei narkotiku, nei ziures neleistinu
filmu ar dar ko :)

nesakau, kad reikia visiskai nesirupinti vaiku, ir kasdien tupeti darbe iki
20-22 val nakties. bet kad vaikas nepabus kelias dienas vienas, ir del to
imti biuleteni... nezinau.

+ narkotikai iki 9 metu nelabai manau, kad aktualus. o imti biuletenio, kad
paauglys nebutu vienas namie :) arba visur eiti paskui, jei jis eina
susitikt su draugais, tai tik padarysi meskos paslauga

tikrai zinau atveju, kai vaikai buvo visai ne ten (ne mokykloje ar būrelyje
:)) , kaip mane jų tėvai. ir vien dėl to, kad kai grįždavo namo po mokyklos,
vienas iš tėvų būdavo namie.