Tema: Re: Omnitel
Autorius: Simas V.
Data: 2009-11-13 14:07:45
o gal tavo telefonas darosi pata koki update'a, kuri siuncia per interneta?
gal kisenej kartais netycia nuspaudi mygtuka, kuris ijungia default puslapi?
pvz pas sony erricson toks yra mygtukas "gaubliukas", kuri vis netycia
kartais nuspausdavau :) o kadangi skaiciuoja omnitel kas 100 KB, tai tie
pora LT labai greit susidaro ish keliu netyciniu paspaudimu.

Simas