Tema: Re: Notaro mokestis
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-11-10 15:56:54
Šiandie buvau pas notarą. Kol laukiau, paveizėjau į patvirtintą kainyną. Įdomu, kad mažom raidelėm parašyta, kad,
atsižvelgdamas į turtinę padėtį, notaras mokesčio gali neimti visai. Šalia pakabintoje deklaracijoje buvo nurodyta, kad
tokių atvejų buvo 14. Dar buvo pakabintas keistu stiliumi surašytas Notarų garbės kodeksas, kuriame jie pasižada
nevilioti klientų vienas nuo kito, nesiųsti kitur klientų, kuriuos aptarnauti neapsimoka ir pan. Dar buvo kažkokių
įdomybių, visko gerai nepamenu. Tik pamenu, kad padariau išvadą, jog iš esmės notaras gali būti labai lankstus, jei jį
įkalbėsi.