Tema: Re: skirtumai UAB ir II
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-10 16:38:19
Aš galiu aprašyti savo veiklos niuansus, bet panaši situacija manau yra ir
kitose srityse.
Pagrindinė problema tai biurokratija, pvz mūsų biurokratai nei piršto
nepajudino, kad priimtų nuodingų medžiagų įstatymą kuris galioja visoje EU,
todėl dalies produktų Lietuvoje mes gaminti negalime. Toliau LT biurokratai
sugebėjo patvirtinti tik pora alkoholio denatūravimo formulių, kai EU jų yra
šimtai. Taigi ir kitus produktus mes priversti gamintis kitose EU šalyse,
įskaitant pigią LT kaip šalies reputaciją aukštas banko palūkanas ir bendrą
mokesčių naštą, tiesiog neapsimoka čia kurti įmonės. Vardinti visas LT
biurokratų nesąmonės nėra nei laiko nei noro.