Tema: Re: mumis vs. anstoliai
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-08 22:58:15
Biznis tai kaip ir dzin. Bet vat kad sugaista laika arba patirta moraline
zala atsiteist eitu, tai butu gerai. Ir beabejo as neturiu omenyje kai ten
praso bilekiek tukstanciu ar melejonu. O tik tiek, kiek faktiskai sugaista
teismo procesui ir anstoli pastatyt i vieta, kad antra karta pries
issiknisinedamas gerokai pagalvotu.