Tema: Re: fake ? manau reali, graudi, senai zinoma tiesa...
Autorius: Anita
Data: 2009-11-07 10:26:28
galima pagalvoti, kad taip daroma tik Norfoje..
taip daroma ne tik ten, bet ir Maksimoje ir kitose , kai kuriose net labai
prestizinemis laikomose imonese..

beje, del sito dar galima padekoti profsajungom ir "geram darbo kodeksui" .
http://www.lrytas.lt/-12574998891256784106-voki%C5%A1kas-stebuklas-kod%C4%97l-net-per-kriz%C4%99-vokietijoje-nedid%C4%97ja-nedarbas.htm

čia aprašytų pasiūlymų kratosi ir DI, ir profsąjungos, vienu metu rekdamos,
kad tai yra darbuotojo isnaudojimas. bet tai...
man kartais klausimas kyla ar jie is tiesu tokie kvaili? ar jiems daug uz
tai moka?