Tema: Re: pajamos uzsienyje ir vmi
Autorius: Vidmantas
Data: 2009-11-06 00:35:00
Pries pora metu turejau tokia situacija, kai 2004 metais dirbau prie
projekto uzsieny. tai bene 2007 metais man paskambino mano konsultante,
sako, neparodei pajamu, reikia pataisyti deklaracija. pasiteisinus, kad
tikrai nepamenu gautos sumos ir isskaiciuotu mokesciu, nes tai buvo
darbdavio isipareigojimai; gauta suma man padiktavo telefonu ir ta suma bene
turejo but irasyta i "neapmokestinamos pajamos". Todel jokios grazintinos ar
moketinos sumos nesikeicia.