Tema: Re: Del skolos priteisimo
Autorius: nu blyn
Data: 2009-11-04 15:20:37
IMHO galbut uztektu su juo normaliai pasneketi ir rekomenduoti pasiimti paskola, ir po 100lt moketi bankui?
Kitu atveju pasakyt, kad neturi kitos iseities, eisim i teisma.
Nes jei be jo zinios i teisma nueisi ... kazkaip man negraziai skamba. Nenoriu tokiu draugu ....

Dar galima kazkokio uzstato paprasyt, ramiau jaustumeisi, ir jam nekainuotu palukanos.
Juk ne del pinigu trukumo skola nori atgauti shiandien, speju labiau bijai kad jis aplamai netures is ko grazinti.