Tema: Re: Sodra - Tėvystės pašalpos permoka
Autorius: Prokuror
Data: 2009-10-31 17:59:12
Paprasciausiai rastu isdestyta mineta situacija su prisektu dok kopijom
pateik Vilniaus VSDF valdybai.
Tas tiesa, kad pagal autorines pavedima ir formas reikia pateikti ta pacia
diena kai sumokamas honoraras, todel galejo ir taip atsitikti, kad Sodra
neteisingai interpretavo "pajamas nuo kuriu skaiciuojamos ismokos".

Prokuror