Tema: Re: Del nesaziningos komercines veiklos
Autorius: Cube
Data: 2009-09-28 13:57:52
Linas Petkevicius wrote:
> Abejoju ar tai bus traktuojama kaip sugadinimas. Pastatymo islaidas speju
> grazinti neproblema - turbut tai ne kosmine suma. Vienu ar kitu atveju, bent
> jau pagal nupasakojima po nesazininga komercine veikla tai irgi papuola.
> Irodyti speju nesunku, tik turbut tai turetu daryti ne uosviene.

Problematiska cia butu ir grazinti ir irodyti. Vat jei daiktas tik
ispakuotas ir apziuretas, tada taip, papuola i ta straipsni. O jeigu jau
imontuotas ir naudotas pagal tiesiogine paskirti - ko gero bus laikoma,
kad padaryti esminiai isvaizdos pakeitimai.
O del nesaziningos veiklos - itariu, kad tu neskaitant pasirasytu
dokumentu tarpe yra ir grazus lapas, kuriame surasytos visos pirkejo
teises, pasakyta, kad "man isaiskintos visos salygos ir as viska
supratau". Va tada jau irodineti, kad viskas buvo ne taip, tures
uosviene ir nelabai isivaizduoju galetu padaryti.