Tema: Re: Swedbankas buto paskola 2
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-23 11:12:26
"Normalu" yra sąlyginė sąvoka. Tu vat darbe sėdi, newsuose rašinėji, o alga tai tikriausiai kapsi. Tu manai, kad tai normalu? Ar normalu tavo požiūriu, ir ar normalu darbdavio požiūriu?

Kaip kad kažkas teisingai parašė - paskolų ėmimas mūsuose dar neprievartinis. Matai, gyventi "kietai", kaip "visi", yra norma ir teisinga siekiamybė, o vykdyti savo įsipareigojimus - ne?
Tikriausiai mažai rasi tokių, kurie, pardavę sielą velniui, paskui neimtų visgi jos gailėtis. Bet susitarimas yra susitarimas. Tu prisiėmei tuos įsipareigojimus.

Jei nepatiko tuometinė "mada" - galima buvo pagal ją nešokti. Jei manai, jog galima geriau sukti biznį su paskolomis - įkurk savo banką, ir dalink paskolas visomis tomis tavo ką tik išvardintomis sąlygomis. Kame parkės?

Ar normalu, kad emigrantas šunsnukis nepatriotas išlaiko mano valstybės pilietybę? Ar normalu, kad už pvz tavo dukters išprievartavimą nusikaltėlis tik atsėdės kalėjime? O gal pakarti reikėtų? Ar pederastija yra normalu? Kas yra "normalu" vieniems - nenormalu kitiems. Ir visgi, daugumos diktatūra ("demokratija") klesti.

O skolintojas užstato verte pasidomėjo prieš skolindamas, ir paliko sau saugiklius vėlesniam domėjimuisi. Nepatiko sąlygos - galima buvo neimti paskolos.