Tema: Re: Darbo vieta po dekretiniu
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-05 09:18:45

"pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message
news:h7s4g2$502$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip jau sakiau, ne viskas man paciam patinka, taciau toks jau istaymas,
> ir IMHO jei pradedi versla, tai ji pradedamas turi susitaikyti ir vykdyti
> istatymus... nors kartais jie is tiesu idijotiski...

Sutinku, tik man pasirode, kad diskusijomis bandoma darbdavi
vienareiksmiskai negerieciu padaryti. Man tik idomu, kaip pavyzdziui toki
precedenta ishsuktu teismas, kai imone kokiame rajone turi parduotuve, kuri
per dekretiniu laika uzsidare del istatymu pasikeitimo. Sakykim moteriske
dirbo parduotuveje, visa para prekiaujancioje alkoholiu, kuri dabar
uzdaryta.

O del susitaikymo ir vykdymo... Nezinau ash nebuciau linkes susitaikyri,
todel stengciausi ne vykdyti, o naudotis.