Tema: Re: Darbo vieta po dekretiniu
Autorius: Blynas
Data: 2009-09-04 10:07:52
Nu blyn, tu išties paklausyk. Darbo vietos negali nebūt. Jei sako, kad nėra, kreipkis į juos raštu. Kertu lažybų, kad raštu tau apie tai neparašys, nes tai aiškios sankcijos iš Darbo inspekcijos pusės. Jei normaliai kažkur priiminėjama vietoj išėjusios, tai arba steigiamas dar vienas etatas, arba priimama su prierašu "iki tol, kol Tokia Tokienė grįš iš vaiko auginimo atostogų".

Jei netiki mumis, kreipkis į darbo inspekciją, akimirksniu darbo vieta bus laisva.

Yra kitas aspektas. Darbdavys tikrai žino įstatymą ir žino su kuo žaidžia. Bet jei jis žaidžia taip, kaip sakai ir daro išties tai, ką sakai, tai susitaikykit su tuo, kad merginos niekam nereikia. Nes arba ji buvo blogas darbuotojas, arba dabar visiem sumažintos algos, visur dirba geri specai ir visi skyriai neturi darbo tokiam žmogui, su tokia kvalifikacija ir tokiu būtinu mokėti atlyginimu.

Taip pat gali būti, kad išlaukus iki vaiko 3-jų metų ji bus atleista (iki to laiko tos merginos negali atleist).

Spręsti tau ir tai merginai.