Tema: Re: Paduodam Registru Centra i teisma?
Autorius: SK
Data: 2009-09-02 21:09:53
> Kokius dar 500Lt? rcsc.lt parašas 2 metams kainuoja po 7,5Lt + laikmena.
> Viso 99Lt. O parašas yra geras dalykas bendraujant su valdiškomis
> įstaigomis. :)

Na tai gal pasene zinios mano siek tiek, bet kai domejausi, buvo 500Lt.
Bet vistiek visos papildomos islaidos, ypac krizes metu, nervina. PVM "tik
pora procentu" pakele, turto mokestis 0.1 proc padidejo, ir dar tas bei
anas, ir ziuri, kad nera uz ka valgyti.
Viena pazystama ka tik pasigyre is anglijos - pradeda versla, 2 m. atleista
nuo mokesciu + plius dar papildomai pati valstybe moka ismokas. Va tai
suprantamas verslo remimas. O cia bl......