Tema: Re: Paduodam Registru Centra i teisma?
Autorius: Sail
Data: 2009-09-02 16:32:30
Nu kad aiskiau butu. Ataskaitas kompe zinoma padarom excely. Pagal visus
verslo apskaitos standartus.

O bet taciau registru centras nori, kad as laisvalaikiu perrasyciau i ju
forma, bo jiems taip lengviau i baze susimest ir paskiau PARDAVINETI.
Savikaina mano, pelnas ju. Pasirinkimo jokio.

Taip kad siekiama galimybes pateikti arba popierine, arba elektronine forma,
kaip yra mokesciu inspekcijoj.

Ir dar idomu - xuli tusciu elektroniniu formu laisvai nedalina, o reikia
registruotis.

RC aptarnavimo kaina is lempos. Valdybos nario registravimas - x litu,
direktoriaus y litu. Dirikas berods brangiau, va netrukus eisiu, zinosiu
kainas tiksliai.

Del sodros - analogiskai. Ble imone 1 zmogus, veiklos nevykdo, moka
minimalia alga. Tai dabar sertifikata pirkt elektroninio paraso?