Tema: Re: tarnybinis papeikimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-21 14:39:12
Pasiaiškinimas apie aplinkybes, o ne apie savo išprusimą teisinėje srityje.
Jei jausi, jog neteisėtai paskyrė tau drausminę nuobaudą, tada skųsti tokius sprendimus teks darbdavio sudarytai komisijai, jos sprendimą - dar aukščiau (darbo inspekcijai?), ir tt. ir pan.
Groja faktai, o ne tavo supratimas apie tai, ką gali darbdavys, ir ko negali. Apie kokį įvykį rašyti liepia žinai? Tai va, taip ir rašai: "atėjau girtas, nes iš vakaro su žmona nusikasėm 3 maišus kaimyno buvlių, tai ta proga padauginau. Ryte neišsipagiriojęs dirbau kasoje, atėjo kažkokia teta, liepė rodyti pinpalą, aš ją pasiunčiau nx, popietų atėjo direktorius ir liepė pasiaiškinti, o pasiaiškinęs grąsino skirti drausminę nuobaudą. Savo kaltės neįžvelgiu, nežinau, ką padariau blogai."